Întrebarile sunt, de fapt, răspunsuri
Autor: Allan Pease
Colecţia: Seria Allan & Barbara Pease
ed. Curtea veche, Bucuresti, 2007
Allan Pease este unul dintre cei mai cunoscuti experti din lume în limbajul trupului. Abilităţile de comunicare dobândite din această carte vor eficientiza modul în care abordaţi orice negociere. De aceea ele pot fi folosite cu succes de persoane din mediul financiar sau de afaceri, de avocaţi, profesori sau asistenţi sociali.
Alte carti de acelaşi autor:
1. De ce bărbaţii se uită la meci şi femeile se uită în oglindă, Allan & Barbara Pease
2. El e cu minciuna, ea vorbeşte-ntruna, Allan & Barbara Pease
3. Cât de compatibili sunteţi, Allan & Barbara Pease
4. Abilităţi de comunicare, Allan & Barbara Pease
Sursa: http://www.curteaveche.ro/
Factorul Motivational Primar (FMP):
"Orice om este motivat de unul dintre aceste doua lucruri: sa aiba un castig sau sa evite o durere."
De ce obiectează oamenii?
"Nu exista clienti potentiali neinteresati, ci doar prezentari neinteresante."
"Cele 4 chei" pentru a obtine un "da":
1. Topeste gheata
2. Gaseste butonul fierbinte
3. Apasa butonul fierbinte
4. Obtine implicarea
Cum descoperi Factorul Motivational Primar?
1. Care este prioritatea ta numarul unu?
2. De ce ai ales-o pe asta?
3. De ce este importanta pentru tine?
4. Care sunt consecintele in cazul in care nu ai avea aceasta oportunitate?
5. De ce te-ar ingrijora asta?
"Clientii potentiali cu prioritati vor reusi intotdeauna. Tu nu poti decat sa grabesti acest proces."
Cele trei reguli in citirea limbajului trupului:
1. Citirea ansamblului
2. Ia in considerare contextul
3. Recunoaste diferentele culturale
Un proiect SMILE 21 + de stimulare a lecturii şi de facilitare a accesului la sens prin promovarea activităţilor de mediere culturală şi educaţie interculturală.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
GALERIE FOTO
Concursul literar Nora Iuga
Mai multe informatii pe http://concursulnoraiuga.wordpress.com/
"Mediatorul nu este un intermediar de care avem nevoie, ci un pedagog care actioneaza din umbra." (Annie Cardinet)
Medierea culturală în Franţa
- Transmetteurs: l’espace francophone de ressources et d’information sur la médiation culturelle
- L’association Médiation culturelle
- Définitions: médiateur culturel, médiation culturelle, méthodologie de projet, multiculturalisme, espaces intermédiaires
- La médiation culturelle. Enjeux professionnels et politiques
- La culture comme enjeu politique
- Groupe de recherche sur la médiation culturelle
- Master professionnel M2: Commercialisation du Livre
- Master professionnel M2: Administration de projet en médiation culturelle
- Master professionnel: « Conception et direction de projet culturel »
- Master recherche: « Histoire et sociologie de la médiation culturelle »
Mediatorul cărţii în Franţa
- Association Française pour la Lecture
- Médiation, lecture et ordre social
- Etes-vous fait pour le métier de Médiateur du livre ?
- Les mutations des pratiques de lecture : quels enjeux ? Quelles réponses ?
- Fête du livre de jeunesse
- Le "programme médiateurs du livre" initié par le ministère de la Culture en collaboration avec le Ministère de la Jeunesse et des Sports
- Le Sénat recommande un médiateur du livre
Articole
- Basicmarketing.ro: Marketingul cultural, sau cum să ajungem din nou la public
- Studentii mei si cartile - exercitiu colaborativ cu bloguri
- Ziarul financiar: Carti si bloguri
- Reprezentand alteritatea: imagini, discursuri, strategii
- Diferenta care conteaza. Diversitatea socio-culturala prin lentila antropologiei feministe
- Imagini paralele - reprezentarea si autoreprezentarea culturii române cu prilejul unei vizite la Tîrgul de carte din Leipzig
Centre de cercetare
Link-uri utile
Legislaţie
- Legea 8/1996 privind drepturile de autor şi drepturile conexe
- Ordonanţa nr. 26 a Guvernului cu privire la asociaţii şi fundaţii
- Legea 186/2003 privind susţinerea şi promovarea culturii scrise
- Legea 31/1990 privind societăţile comerciale
- Timbrul literar
- Codul fiscal
- Legea 334/2002 privind bibliotecile
Emisiuni TV
Despre...
Pagini web edituri:
- Editura Publica
- Editura Trei
- Editura Curtea Veche
- BusinessTech International
- Amsta Publishing
- Editura Pandora M
- Editura ALLFA
- Editura Sed Com Libris
- Editura Niculescu
- Editura Rao
- Editura Tritonic
- Editura Nemira
- Elena Francisc Publishing
- Editura Humanitas
- Editura Polirom
- Editura Paralela 45
- Editura Teora
- Editura Amaltea
- Editura Institutul European
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu