„Zâmbetul, probabil cel mai simplu, mai scurt şi mai popular act de comunicare umană, surprinde prin ambiguitate, prezentând riscul de a fi interpretat greşit. Atunci când ne aflăm în faţa unei persoane cu care nu putem comunica prin limbaj, ne putem salva în primul rând prin zâmbet, iar dacă replica pe care o primim include la rândul ei un zâmbet, suntem fericiţi.” (Solomon Marcus, Paradigme universale II. Pornind de la un zâmbet, ed. Paralela 45, 2006)
„Zâmbetul poate deveni o rutină, dar această rutină este de multe ori necesară, avem nevoie de ea, fapt de care ne convingem de îndată ce zâmbetul devine absent.” (Solomon Marcus, Paradigme universale II. Pornind de la un zâmbet, ed. Paralela 45, 2006)
„Zâmbetele atrag zâmbete. Dacă reuşiţi să faceţi pe cineva să se deschidă cu un zâmbet, limbajul corpului şi sentimentele lui inconştiente îşi vor face în curând apariţia. Când zâmbim, starea noastră de spirit se îmbunătăţeşte imediat. O dată cu buna dispoziţie apar şi relaxarea şi plăcerea.” (Martin Lloyd-Elliot, Cartea gesturilor erotice, editura Trei, Bucureşti, 2006).
„Zâmbetul sigilat este favoritul oamenilor de afaceri foarte bogaţi şi al politicienilor de nivel înalt – îl veţi întâlni deseori în fotografiile de directori în broşurile corporaţiilor.” (Peter Collet, Cartea gesturilor, editura Trei, Bucureşti, 2005)
„Zâmbetul apăsat oferă un mod de a zâmbi fără a zâmbi propriu-zis. În această privinţă este un zâmbet mascat, unde intenţia nu este de a ascunde zâmbetul ci de a sublinia tocmai încercarea nereuşită de ascundere. Zâmbetul apăsat sugerează că persoana simte un puternic impuls de a zâmbi, dar că a izbutit să îl ţină sub control. Deseori acest aspect de control formează principalul mesaj al acestui zâmbet. (Peter Collet, Cartea gesturilor, editura Trei, Bucureşti, 2005)
„Priviţi la oamenii de stat care, încărcaţi de mari şi grave răspunderi sociale, se întâlnesc pentru tratative! Zâmbetul lor rezumă speranţele noastre.” (Solomon Marcus, Paradigme universale II. Pornind de la un zâmbet, ed. Paralela 45, 2006)
„Zâmbeşte, căci nici nu ştii cine ar putea să se îndrăgostească de zâmbetul tău!” (anonim)
„Zâmbeşte, mâine ar putea fi şi mai rău!” (Murphy)
Zâmbiţi, nu pentru a-i cuceri pe ceilalţi, ci pe voi înşivă! (Deviza SMILE 21+)
Un proiect SMILE 21 + de stimulare a lecturii şi de facilitare a accesului la sens prin promovarea activităţilor de mediere culturală şi educaţie interculturală.
vineri, 23 ianuarie 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
GALERIE FOTO
Concursul literar Nora Iuga
Mai multe informatii pe http://concursulnoraiuga.wordpress.com/
"Mediatorul nu este un intermediar de care avem nevoie, ci un pedagog care actioneaza din umbra." (Annie Cardinet)
Medierea culturală în Franţa
- Transmetteurs: l’espace francophone de ressources et d’information sur la médiation culturelle
- L’association Médiation culturelle
- Définitions: médiateur culturel, médiation culturelle, méthodologie de projet, multiculturalisme, espaces intermédiaires
- La médiation culturelle. Enjeux professionnels et politiques
- La culture comme enjeu politique
- Groupe de recherche sur la médiation culturelle
- Master professionnel M2: Commercialisation du Livre
- Master professionnel M2: Administration de projet en médiation culturelle
- Master professionnel: « Conception et direction de projet culturel »
- Master recherche: « Histoire et sociologie de la médiation culturelle »
Mediatorul cărţii în Franţa
- Association Française pour la Lecture
- Médiation, lecture et ordre social
- Etes-vous fait pour le métier de Médiateur du livre ?
- Les mutations des pratiques de lecture : quels enjeux ? Quelles réponses ?
- Fête du livre de jeunesse
- Le "programme médiateurs du livre" initié par le ministère de la Culture en collaboration avec le Ministère de la Jeunesse et des Sports
- Le Sénat recommande un médiateur du livre
Articole
- Basicmarketing.ro: Marketingul cultural, sau cum să ajungem din nou la public
- Studentii mei si cartile - exercitiu colaborativ cu bloguri
- Ziarul financiar: Carti si bloguri
- Reprezentand alteritatea: imagini, discursuri, strategii
- Diferenta care conteaza. Diversitatea socio-culturala prin lentila antropologiei feministe
- Imagini paralele - reprezentarea si autoreprezentarea culturii române cu prilejul unei vizite la Tîrgul de carte din Leipzig
Centre de cercetare
Link-uri utile
Legislaţie
- Legea 8/1996 privind drepturile de autor şi drepturile conexe
- Ordonanţa nr. 26 a Guvernului cu privire la asociaţii şi fundaţii
- Legea 186/2003 privind susţinerea şi promovarea culturii scrise
- Legea 31/1990 privind societăţile comerciale
- Timbrul literar
- Codul fiscal
- Legea 334/2002 privind bibliotecile
Emisiuni TV
Despre...
Pagini web edituri:
- Editura Publica
- Editura Trei
- Editura Curtea Veche
- BusinessTech International
- Amsta Publishing
- Editura Pandora M
- Editura ALLFA
- Editura Sed Com Libris
- Editura Niculescu
- Editura Rao
- Editura Tritonic
- Editura Nemira
- Elena Francisc Publishing
- Editura Humanitas
- Editura Polirom
- Editura Paralela 45
- Editura Teora
- Editura Amaltea
- Editura Institutul European
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu