Nou*: Revista Agero - Stuttgart

luni, 13 iulie 2009

Vacanta senzoriala cu Publica


E vara si gandul ne zboara la vacanta mult asteptata. Vrem sa profitam cat mai mult de zilele libere, sa ne deconectam de problemele de la serviciu. Usor de zis, mai greu insa de pus in practica.


La promotia „6 + cadou”, mi-a placut foarte mult asocierea brandului Publica cu „gustul” distinct al produselor Lexon, asa ca n-am stat prea mult pe ganduri si am actionat. Rucsacul cadou si cartea “Branduri senzoriale” ma reconecteaza altfel la vacanta, stimulandu-mi toate simturile. Efectul “surpriza” obtinut de toate aceste elemente distincte si bine integrate este o platforma de branding senzorial.


Puterea de a visa

Actionez

*

Vad

Imaginez

Simt

Ascult





Vara aceasta am sa-mi iau rucsacul "Airline" in spate si am sa-mi dau o noua intalnire cu soarele. Laptop-ul, ecran integrator al acestei platforme senzoriale, ma ajuta sa navighez cu usurinta spre destinatia dorita. Visez deja...


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Iubesc soarele pentru ca-si reinvie mereu altfel culorile cand rasare si isi straluceste privirile in jocuri inalte de raze, proiectandu-si diferit sclipirile pe suprafata marii, ce-si iubeste dintotdeauna curajos tarmul, cu imbratisari mereu repetate. In diminetile cand soarele se lasa asteptat, imi place sa ma plimb pe tarm privind linia orizontului, mereu prezenta la intalnire. Stiu ca pana la urma soarele o sa apara. Intre timp, ma bucur de pescarusi si masajul nisipului fin, racorindu-mi talpile. Spuma valurilor imi imbratiseaza gleznele cu sarutari de alge verzi. Respirand, vantul se joaca in parul meu, zburlindu-l usor cu tandretea adierilor sale sarate, mirosind a scoici.

Satisfacut de-atata albastru, soarele se odihneste pe cer, rasfatandu-mi pielea cu nuante de ciocolata. Din cand in cand, plictisit ca nu-l prea iau in seama, se joaca de-a v-ati ascunselea cu norii, leganandu-si discul fierbinte printre pernele lor albe, pufoase. Imbatat de claritate, cerul senin isi oglindeste contemplativ inaltul in adancurile marii.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>






Cartea “Branduri senzoriale” contine idei nepretuite pentru a va revitaliza brandul. Descoperiti cum puteti folosi toate cele 5 simturi pentru a transforma in avantaje strategice punctele de contact senzorial ale afacerii dumneavoastra! Actionati cu mai mult curaj si conectati-va la emotii cu nivel ridicat de energie si intentii simple, pozitive si radiante (energii care se propaga din interior catre exterior), pentru ca lucrurile inspre care va indreptati atentia, cu convingere si emotie, sa se dezvolte si sa devina realitate, datorita energiei care se deplaseaza in locul in care va focalizati atentia! Creati efecte surpriza pentru a castiga pe viata increderea si satisfactia clientilor! Dobanditi claritate si viziune pe termen lung! Obtineti aprecierea si recunostinta clientilor, colaboratorilor si partenerilor! Faceti saltul spre performanta si excelenta profesionala! Zambiti! Nu pentru a-i cuceri pe ceilalti, ci pe voi insiva!


® Virginia – Smarandita Braescu
Centrul de Training, Consultanta si Mediere

Niciun comentariu:

GALERIE FOTO

GALERIE FOTO

















Concursul literar Nora Iuga

Mai multe informatii pe http://concursulnoraiuga.wordpress.com/

Mediatorul cartii este membru Reteaua literara

Mediatorul cartii este membru Reteaua literara
http://reteaualiterara.ning.com; poezie, proza, literatura, muzica, pictura, arta, cultura, evenimente, stiri

Parteneriat SMILE 21+

Parteneriat SMILE 21+
www.oxigencafe.ro

Biblioteca Municipala "Radu Rosetti" - Onesti, jud. Bacau

"Mediatorul nu este un intermediar de care avem nevoie, ci un pedagog care actioneaza din umbra." (Annie Cardinet)

Observator SMILE 21 +

Observator SMILE 21 +
BookTalks: dezbateri, intalniri cu scriitori. Un proiect Bookblog.ro

Schimb de Carti - un proiect Bookblog.ro

Citeşte mai mult - un proiect Humanitas si Vodafone

Campania "Scrie ca sa primesti... o carte"

Editura Sed Com Libris

Diverta: mereu ceva nou

Diverta: mereu ceva nou
Diverta nu vinde carti, ci ofera servicii.

Amor de carte

Recomandare SMILE 21+

Recomandare SMILE 21+
Ghid turistic online

Despre...


www.ozibuna.net