Nou*: Revista Agero - Stuttgart

vineri, 5 martie 2010

Sunt cea mai bogata femeie

La invitatia parintelui Romeo si a d-nei prof. dr. Violeta Apostu, directoarea Liceului Teologic "Fericitul Ieremia" din Onesti, astazi, 5 martie 2010, Sofia Vicoveanca a fost in mijlocul nostru. Ma bucur ca am putut sa raspund si eu invitatiei si am fost prezenta la eveniment. Un cadou minunat pentru 8 martie - Ziua femeii, pe care Sofia Vicoveanca ni l-a oferit anticipat, cu mare drag, din sufletu-i curat, nobil si bogat si de dalba ninsoare a iernii, astazi mai frumos ca oricand, la ONESTI, daruit si mediat...

"Sunt cea mai bogata femeie,
Am plaiul drag la indemana
Sa-l cant, ca-i soare, ori furtuna,
In fiecare zi din saptamana
Si-mbrac ce-i mai frumos sa-mi steie
In lumea asta trista si nebuna.

Sunt cea mai bogata femeie,
Am sufletele voastre-n palma
Si lacrima sfioasa, de sub geana,
Atunci cand, din adanc, dorul te cheama,
Ca-i dor de prunc, ori de iubit, sau dor de mama.

Sunt cea mai bogata femeie,
Am amintiri duioase si multe, multe flori,
Ce mi le-ati daruit si m-ati impodobit adeseori,
Visez la ele-n nopti albe, pana-n zori,
Sunt cea mai bogata femeie,
Cea mai bogata dintre muritori."


(Sofia Vicoveanca, TAINE in adanc pastrate, Celestin Suceava, 2009)


Sofia Vicoveanca si preotul Romeo

Sofia Vicoveanca si prof. dr. Violeta Apostu

Sesiunea de autografe

Niciun comentariu:

GALERIE FOTO

GALERIE FOTO

















Concursul literar Nora Iuga

Mai multe informatii pe http://concursulnoraiuga.wordpress.com/

Mediatorul cartii este membru Reteaua literara

Mediatorul cartii este membru Reteaua literara
http://reteaualiterara.ning.com; poezie, proza, literatura, muzica, pictura, arta, cultura, evenimente, stiri

Parteneriat SMILE 21+

Parteneriat SMILE 21+
www.oxigencafe.ro

Biblioteca Municipala "Radu Rosetti" - Onesti, jud. Bacau

"Mediatorul nu este un intermediar de care avem nevoie, ci un pedagog care actioneaza din umbra." (Annie Cardinet)

Observator SMILE 21 +

Observator SMILE 21 +
BookTalks: dezbateri, intalniri cu scriitori. Un proiect Bookblog.ro

Schimb de Carti - un proiect Bookblog.ro

Citeşte mai mult - un proiect Humanitas si Vodafone

Campania "Scrie ca sa primesti... o carte"

Editura Sed Com Libris

Diverta: mereu ceva nou

Diverta: mereu ceva nou
Diverta nu vinde carti, ci ofera servicii.

Amor de carte

Recomandare SMILE 21+

Recomandare SMILE 21+
Ghid turistic online

Despre...


www.ozibuna.net